Cykeltur & flädersaft

 
Godkväll kära vänner. Satte mig precis framför datorn efter att ha haft en typisk svennebanan fredag. Tacos, fïlm och en stor godisskål. Så himla behövande!
Har idag varit ganska produktiv om jag får lov att säga det själv. Vaknade tidigt, åt frukost i sängen och började sedan städa huset. Gjorde lunch och hoppade sedan på cykeln för att hälsa på mormor och morfar, vilket blir tredje gången för den här veckan. Kan vara det mysigaste jag vet! Idag målade vi, drack flädersaft i skuggan och småpratade om allt och ingenting. Det är sådana saker som känns så värdefulla. Efter några timmar där i deras trädgård åkte jag hem och städade vidare. Och nu, sitter jag här! 
 
Imorgon blir det en tur till Helsingborg med min bror och hans flickvän. Vi ska kika i affärer och kanske ta en kaffe.
Nu - titta vidare på filmen!
Later.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0