Horisonten är nån annans konstruktion

Mitt inspirationskollage till nuvarande uppgift i Modeteckning.
 
Hejsan! Vill egentligen inte klaga men jag måste. Idag är det inte min dag alltså. Vaknade upp och hade den där känslan man har innan man ska bli sjuk. Helt tung i kroppen och ont i huvudet. Känner mig även lite stressad över mitt projektarbete och de uppgifter som jag fått på halsen nu i veckan. Och det hela blir ju inte bättre av att graderna har sjunkigt och att det fortsätter att snöa. Brukar för det mesta hitta små genvägar förbi stress och den där tunga känslan. Men idag var den hos mig redan när jag vaknade.
Ska försöka lindra det hela med tanken på att jag ska till Österrike om nio dagar. Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0