SJUKLING

God morgon!
Yes, det var ett tag sedan. Närmare bestämt en månad sen! Hade en del inlägg sen tidigare som valde att inte laddas upp. Men nu så!
Är i full gång med skolan igen, eller idag är jag sjuk.. Men projektarbetet går framåt och jag känner mig pepp inför studenten! 149 dagar kvar nu.. Waaah!

Idag blir det mest fokus på att bli frisk, har varit sjuk i omgångar nu den senaste månaden. Jag som var så inställd på att gå en låång powerwalk imorse får istället ligga i sängen och titta på Nyhetsmorgon. Fast det är ganska bra det med!

Här kommer lite bilder från de senaste veckorna, då jag i julas började med Bodylicious - av Sofi Fahrman och Julia Fors.
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0