A heart like yours in a time like this

 
Hejsan! Sitter här mätt och belåten efter maten. Kom hem för bara någon timme sen. Hade en lektion idag som gick relativt snabbt. Tog sedan tåget till Lund, sen bussen ut till Nova där jag besökte jobbet. Hade sett ut ett par Isabel Marant brallor som jag var lite sugen på, men insåg sen att där fanns ett par andra byxor som jag föll pladask för! Efter att ha fått proffsig hjälp av mina kolleger så slog jag till på de underbara Rodebjer-brallorna. Känner nu ren och skär shoppinglycka!
Ikväll blir det tjejkväll (?) med pappa, haha! Vi ska bänka oss framför tvn vid nio och titta på Top Model och dricka te. Mys!
Ha det så bra finisar!
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0