THESE DAYS

Tänkte sova riktigt länge idag eftersom jag har studiedag, men såklart så vaknade jag vid sjutiden. Gick upp och gjorde mumsig frukost, tittade på lite morgontv - och är nu igång med storstädning.
 
Igår var det ju somsagt alla hjärtans dag, vilket vi brukar fira lite grann. Fick en stoor ros av mamma och pappa och kärleksplopp av fina Therese. Hade lång dag i skolan och tog mig direkt till jobbet för fyra timmars arbete. Var hur trött som helst, men mina underbara kolleger piggade upp mig direkt - plus att jag fick med mig hem en fin tröja! Blev hämtad vid åtta av pappa och kom hem till mamma som hade fixat med massa ostar, kex, vindruvor och choklad.
Stupade sen i sängen framför en film, men kan säga att jag somnade. Bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0