SWEETIES

Okej, ja detta är absolut inte det snyggaste jag gjort i mina dar kan jag säga. Men det är mina nya favoriter! På bild ett har jag gjort en gluten-raw-organic free brownie - då själva brownien är gjord på dadlar, kokos (går bra med ex. hackade valnötter också), kakao, plommon, goji och agavesirap, som jag sedan mixat och format till en liten cirkel. Sen den smarriga frostingen är gjord på mosad avokado, kakao, agavesirap och lite kanel. Brownien har jag sedan toppat med lite gojibär.
 
Bild nummer två ser inte jättetrevlig ut, jag vet! Men det är en supermumsig glass som jag svepte ihop ganska snabbt! Skiva en banan och lägg i frysen i nån timme. Lägg sedan i en mixer med lite kakao och jordnötssmör - rör om. Sådär, raw banana - & peanut icecream!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0