Söndagsmys!

Hejsan! Sitter som vanligt med uppknäppta brallor och gör allt för att överleva den matkoma som jag ligger inne med. Låter helt groteskt, men sant!
Har haft en grym helg då jag har jobbat i Helsingborgsbutiken, umgåtts med familjen och har idag besökten nyöppnad inredningsbutik, då min mamma känner hon som har den. Verkligen superfint, så vi kom hem med en ny tavla och lite småplock till vardagsrummet. Vi har även hunnit med att baka ett gäng med lussekatter - samtidigt som vi lyssnade på julmusik. Extreemt mysigt!
Håller för tillfället på att beta av lite plugg och är strax klar. Sen ska jag ge mig på mammas hemgjorda äppelpaj.. jo, jag ska försöka!
 
Imorgon blir det in till stan för utveckligssamtal och lite julshopping, sen jobb på kvällen. Känns bra redan nu!
 
Puss.
 
 Firade att Ebba fyllt nitton med fredagsfika på EH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0