SAN FRANCISCO

Hejsan! Eftersom att hotellets wifi valde att totalstrejka så blev det inga fler dagliga inlägg från SF..
Är på svensk mark igen då jag kom hem igår kväll. Efter att varit vaken i mer än ett dygn var jag ändå förvånadsvärt pigg. Har sovit hela natten och har tom varit iväg på julmarknad idag. Piggelin som jag är haha!
 
Dem sista dagarna i USA var galet bra! Shoppade vidare, stylade till fotograferingar, besökte Alcatraz och njöt till tusen av det fina vädret. Har massa bilder som jag tänkt att lägga upp här lite senare!
Hemresan gick bra men var lång. Flög från San Francisco till Los Angeles, Los Angeles till Heathrow och från Heathrow till Kastrup. Sov en timme det dygnet.
 
Somsagt, det var en helt otrolig upplevelse att få åka iväg själv med fyra fina tjejer till andra sidan jordklotet. Jag har haft grymt roligt, skrattat så mycket att jag börjar få lite abs (eheh). Kommer alltid att minnas den här resan!
  
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0