Morning!

Godmorgon!
Vaknade vid fem imorse (som alla andra dagar) och är så fruktansvärt pigg! Jetlagen sitter fortfarande i, så har tagit tillfället i akt och powerwalkat varje morgon nu denna veckan. Har fått lite dille på kost och träning nu efter tre veckor med micromat och oreos... så har lagt om kosten ganska så duktigt.
Har varit ledig hela veckan, men ska iväg ikväll och hålla i en presentation med usa-tjejerna på skolans öppna hus. Ska prata om programmet vi går och även om praktiken i SF - vi kommer att bjuda på en riktig bildbomb! Om du är intresserad av skolan/programmet, titta gärna förbi vid 18.00 på Per Weijersgatan 4 i Malmö!
 
Idag ska jag bara fixa lite här hemma. Hade tänkt att städa huset och beta av lite plugg, så jag har fredagen fri imorgon då jag ska på möte och träffa min finfina vän, Ebba. Äntligeeen!
Nepp, nu ska jag kolla vidare på nyhetsmorgon, snart kommer en favvis dit, Isabel Adrian!
 
Love.
 
Besökte Kassan i Landskrona, årets första julmarknad för min del!
Rågrussinbullar
En del av dagens frukost. Namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0