Day six - Photoshoot

Tjena!  Gick upp riktigt tidigt idag för dagens photoshoot. Träffade Rie vid Washington Square, då hon berättar att hennes manliga modell gått och blivit sjuk. Hon ville då iallafall testfotografera till hennes kvinnliga kollektion - MEN hon hade ingen modell. Så vem fick stå där i kortklänning och posa? Jo, jag!
 
Stelare modell hade nog fotografen Dennis aldrig jobbat med! Tyckte synd om honom där ett tag. Jag var ju inte alls förberedd på detta! Påsiga ögon efter bara några timmars sömn och lila ben p.g.a. all kyla. Kände mig extreeemt attraktiv. Nej.
 
Trots allting så gick det ändå bra. Jag hoppas att Rie blev nöjd med sina testbilder till sitt portfolio. Hade inte klarat fotograferingen om det inte vore för tjejerna! Therese hoppade runder och peppade mig som min egen lilla Jay Manuel. Hon t.o.m. värmde mina ben. Världens bästa!
På plats fanns det även en till fotograf vid namn Eric. Han var helt fantastisk! Fick mig att skratta och känna mig mer avslappnad. Han sprang också iväg och hämtade filtar och kaffe till oss. Kunde inte bli bättre!
 
Avslutade det hela med att gå till Mel's Drive In, 50-tals cafeét jag skrev om tidigare. Där åt vi american pancakes med jordgubbar och sirap, omelett, bagels och färskpressad apelsinjuice. Frukosten slog faktiskt vår egen här på hotellet! Vår servitris tipsade om att vi borde åka till Santa Cruz. Tar bara två timmar med tåg. Där kan vi sola, bada, spela volleyboll och allt vad hon sa. Vi är sjukt sugna!!
 
Nepp, nu blir det en tur till mot gallerian och till det helt nyöppnade Victoria's Secret. Gaaaaahhh!
Puss
 
Tess & Hannabanana
Fina Isabelle
Bästa!
Trackback
RSS 2.0