Sweet child o´mine

Hejhej! Ja, som ni alla vet är det söndag idag och den består mest av plugg. Vaknade upp vid halv tolv tiden hemma hos lisa där jag och hanna sov. Avslutade gårdagen med att bada jaccuzzi efter vi hade varit och träffat lite trevligt folk. Helgen har verkligen varit toppen!
Så nu sitter jag här med min fanta lemon och pluggar materialkunskap och svenska som ska skrivas och prövas i veckan. Annars - jo allt går finfint fram, har varit lite stressad på sista tiden. Skulle egentligen varit med i en teater som skulle ha premiär i december men var tvungen att tacka nej p.g.a skola och annan träning. Tråkigt men så är det! Andra planer för veckan är bl.a. på tisdag då jag och några andra tjejer ska modella för Intersport - NIICE! Måste plugga vidare nu. Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: emma

fan vad coolt att du ska modella! tillhör du någon agentur eller så? :)

2010-10-25 @ 16:04:00
Postat av: tilda

Sv: Nej, jag tillhör inte någon agentur! :)

2010-10-25 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0