Power to the people

Hejhej! Har åkt på världens sjuka (igen). Har legat i sängen sen i fredag och har äntligen börjat äta och röra på mig, stort plus. Kan inte höja rösten och pratar på en väldigt låg nivå för jag har galet ont i halsen och är jätterädd för att rösten ska försvinna, stort minus.
Hoppas verkligen att jag hinner bli frisk till torsdag, då jag åker till Stockholm med mami för att hälsa på min moster. vi får hoppas!
Jaja, nu ligger jag här i sängen igen och lyssnar på lite mysig musik, dricker c-vitamin och har precis svalt en ryskrot/fjärilsranka tablett som tydligen ska vara bra för imunförsvaret!?
Take care people!


Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

tacktack c:

2010-10-31 @ 13:48:57
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0