FRÅGORNA!

Din favoritaffär/affärer? Jag tycker om de flesta faktiskt, men där jag brukar hitta snygga plagg är på h&m, lindex, cubus, bikbok och ja, hela köret!

Varför börjde du blogga? Det började nog med att jag läste bloggar. Sedan började min kusin och då tyckte jag att det verkade kul.

Din favorit färg? De flesta! Pasteller och färgstarkt, t.ex turkost.

Bästa semester? Svårt att välja! Men jag måste nog ändå säga USA. Har varit i Miami/Orlando området två gånger och jag älskar städerna, klimatet, affärerna och nöjesfälten - GAAH!

Vad har du för textsnitt i headern? Ärligt talat så vet jag inte, haha! Jag gjorde det i programmet picnick och där fanns det ett tjugotal olika textsnitt. Så tyvärr..

Hur gammal är du? Jag är 16 år.

Utövar du någon sport? Ja, jag tränar cheerleading och vindsurfar!

Vad är ditt senaste inköp? Det måste nog ha varit ett halsband, byxor, klänningar och smycken från Spanien!

Vad vill du bli ner du blir stor? kram! Jag vet faktiskt inte? Nu på gymnasiet ska jag gå en stylist linje, kanske kommer jag jobba inom det området, annars vill jag in på teaterhögskolan - har alltid velat bli skådespelare! Kram!

Vad fick dig att börjar blogga? Tyckte att det verkade roligt! - Svaret ovan.

Din favorit glass?
hmm.. alla! Jag älskar Ben&Jerry glassarna!

Favorit mat?
Svårt att säga! Jag älskar mat! Men jag skulle nog säga kycklingsallad/ceasarsallad eller grillat.

Favorit läsk?
Fanta exotic och fanta lemon!

Favorit klädd affär? det måste nog vara H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0