¨SUMMERBREEZE



Hejhej! Gårdagen var fruktansvärt bra! Tur med vädret och skitkul hade vi! Långa köer, men sånt får man ju räkna med.
Sitter här och lyssnar på håkan och väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan slänga in min pizza!
Idag blir det bara packning som gäller för jag åker till sommarstugan imorgon tillsammans med familjen + F och hennes familj. Den veckan kommer vara fullproppad med sol, bad, skratt, fiske, promenader, fika på det lilla cafeét inne i stan plus mycket, mycket mer! Detta betyder att det inte blir någon uppdatering, kanske hinner jag med ett imorgon innan vi sticker?!

Nix, nu är ugnen varm och magen skriker!
Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Jenny

hoppas du får det bra-nu sticker jag till Italien några veckor :D

KRAM

2010-07-15 @ 12:28:25
URL: http://jennyslifestyle.blogg.se/jag
Postat av: fanny

vi kommer ha jätte jätte kul jag längtar jätte mycket :) vi ses snart puss <3

2010-07-15 @ 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0