BROKEN


Hejsan! Nu är det helg och jag ska försöka komma igång med bloggandet nu igen! Har jätte mycket i skolan och sånt så det är därför.
Igår var det skola som vanligt, nej inte så himla vanlig dag, det hände något på idrotten som gjorde att mitt lillfinger är blått, svullet och lite snett. Det gör hur ont som helst och jag är tejpad!
Efter skolan åkte jag hem till Emelie. Vi gjorde oss iording och senare tog vi bussen till Lund och stressade i oss mat, senare så skyndade vi oss till bion där vi skulle se Precious. Jag kan inte sätta fingret på hur den var..Hur hemsk som helst! Vi var helt deppiga när vi kom ut. Men, vi hade en trevlig kväll!
Händer inte så mycket idag. Jo, kanske akuten med mitt finger?!
Ha en mysig lördag!
xx.


Kommentarer
Postat av: Meg

Åh godis!!!

2010-01-30 @ 10:27:31
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: anonym

sweets med sweet :)



läs om dödstragedin på min blog…..

rest in peace.

2010-01-30 @ 22:54:37
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0