2/1-2010

Tjena! Nytt år och nya tag. Detta året kommer det hända mycket, resa, gymnasiet, SLUTA NIAN, och en massa annat skoj.
Min nyårsafton var helt underbar! Den spenderades med F´s familj här hemma. Vi åt sjukt god mat, hade tävlingar, dans, vem som kunde skrika högst till Bad romance och självklart fyrverkerier!!! De sov över så vi spenderade den 1 januaris morgon tillsammans. Nyårsdagen var nog den segaste någonsin. Jag flyttade mig från sängen, till soffan till köket.. Så det jag aktiverade mig med var att sova, slappa och äta, och äta..
Idag är jag iallfall pigg och började dagen med en långpromenad i skogen med mamma och moster och 4 stycken vovvsingar och jag ska se Luftslottet som sprängdes med familjen i eftermiddag. Hur mysigt som helst. Fast jag ska hoppa över godispåsen och popcornen för ja, jag kan det där nu, haha!
Ha en mysig dag, bilder från nyår kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0