2 heta tips från badrumsskåpet!


Lee Staffords torrshampoo är ju hur bra som helst! Jag har väldigt mycket problem med att mitt hårt blir "äckligt" snabbt. Istället för att tvätta håret varje dag så låter jag torrshampot göra jobbet vissa dagar. Håret håller sig rent och man sliter inte lika mycket på håret som när man tvättar håret. ca 70 kr.


Mineral powder foundation från Isadora, jag kan bara säga att använda pudret och lite mascara gör allting! Pudret innehåller 100% mineraler och gör huden silkeslen och motverkar orenheter som finnar, kvisslor o.s.v och jag har märkt skillnad!


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Bra tips:)

sv:åh,gud så kul att höra:D tack så jätte mycket:)

2010-01-06 @ 11:38:41
URL: http://specielt.devote.se
Postat av: louise

sv: men shit tack vad glad jag blir, kul att du gillade den!! kram

2010-01-06 @ 14:53:38
URL: http://louisedorasofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0