Dagens i text

Dagens humör: Sådär! Min kropp är trött och sjuk men mitt huvud orkar med!?
Dagens mående: Förkyld! Ont i halsen, huvudet och har hosta.
Dagens borde: Beta av några läxor. Har 4 (anteckna 4) prov tills nästa vecka! 
Dagens frisyr: Utsläppt med uppsatt lugg. Lite slarvigt sådär!
Dagens smink: Har bara svept några lager Mineral foundation powder idag. Skönt att kunna gnida sig i ögonen utan att jag liknar en panda/tvättbjörn.
Dagens klädsel: Jeansleggings, trekvartströja med stjärntryck och grå hoodie. Niice!
Dagens planer: Hmm, vila, titta vidare på Gossip girl, plugga och bli frisk!
Dagens materiella vill ha: Ohh, vad jag vill ha?! Kläder i massor som jag har sett ut! Men en jeansväst, transparant blus, svart hoodjacka och ett par nya svarta tights är alltid behövande!
Dagens längtan: Sommar! Solen här i Skåne har börjat titta fram lite då och då! Men snön ska bort, vinterjackan och kängorna ska in i garderoben - NU! + Jag längtar efter cheerleadingen! Ingen träning ikväll för mig...
Dagens märkligaste: Jag var bara i skolan på morgonen idag för jag skulle skriva nationella prov i svenska (som alla ni andra 94:or har gjort idag). Vi hade 160 minuters lektion och jag blev klar på ca 40 minuter!? Ehh, sen åkte jag hem!
Dagens fundering: Undrar hur det gick för mig på det nationella? Jag skrev en krönika som jag tror och hoppas blev bra. Sen så undrar jag om jag kommer att bli frisk tills imorgon?! Jag vill ju ha idrott, haha!
Dagens beroende: Halstabletter och te. Helt klart!
Dagens produkt: Kardemumma bullar (släta bullar?). Jag har fått i mig 2 stycken på ca 5 minuter! Yäy!

Kommentarer
Postat av: B E X

sv; det gick helt ok :) vad handlade eran om? inte säker på om vi hade samma men det borde vi!

2010-02-11 @ 21:23:17
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0