SHOES AND PARTY


Ahh! Mormors vaniljbullar är något jag verkligen vill ha nu! Jaja..
Min dag har bestått av:
*Kartonger
*Skor
*Kartonger
*Skor
Ja, jag har alltså varit på Scorett hela dagen idag med. GUUD vad mycket skor som både jag och mina fötter skulle vilja ha! Jag får väll ta och spara ihop till ett par, eller två...
Ikväll så är det födelsedagsfest som gäller! F´s mamma fyller fyrti..host..tjugofem!! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!
Ohh, jag glömde en sak! Igår så fick jag ett jätte snyggt halsband med fjädrar och pärlor av mamma! Och idag så fyndade jag en blommig klänning på VILA! Det kanske kommer någon bild på det senare, för jag är ju ingen mästerfotograf direkt.
See ya later!
xx.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0