KRIMS KRAMS



 

HEJ HEJ! Det var ett tag sen jag skrev eller lade upp bilder, va? Det är bara för att min prao har börjat (scorett) och igår så var det förenings träning med cheerleadingen. Min prao är skitkul! Jag får packa upp, packa ner, sortera och städa. Det kanske inte låter så himla roligt, men det är det faktiskt! Jag älskar att vara sysselsatt!
Här är lite bilder från i lördags. Det blev bara några få på mig och mitt krims krams! Det var inte riktigt det jag hade tänkt mig men, jag tyckte väll att det var roligt.
Nu så ska jag hjälpa till och duka och sen väntar mammas spaghetti och köttfärssås!!
See you around!
xxx.


Kommentarer
Postat av: Iris

tildis! är det inte dags för en reunion du vet din, min, ebba och elins gooda middagar! allihop får bestämma datum och sedan är det bara att äta och ha kul hihi! :D det är hos mig och ebba som är kvar :D!

2009-10-01 @ 20:52:22
URL: http://sweetsweden.devote.se
Postat av: Catja

Skitans snygg ring!

2009-10-07 @ 13:51:28
URL: http://catja-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0