JUNGLE!



T-shirt med elefant från MQ, sammet leggings från Cubus, ringar från Gina tricot och mammas gamla.

12.04

Hemma från skolan idag för att jag har stora problem med min hals! Den vill aldrig bli frisk. Jag har haft ont i den i omgångar sen början av sommaren! Men nu så känner jag mig även hängig och helt slut i hela kroppen. Vi får hoppas att det blir bättre! Jag har lite tankar kring bloggen..Jag vet inte om jag ska blogga på min andra blogg eller fortsätta här? Fast jag har fler besökare här än vad jag har på den andra...Nu börjar det knaka som bara den i mitt huvud! Jaja, jag får tänka lite till, jag har ju inte ens gjort iordning bloggen än!

Ha det så bra!

xx.


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera varje dag! och så vidare ;)

2009-09-15 @ 18:22:07
Postat av: Lucia

den var söt :)

2009-09-18 @ 17:32:06
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: Hanna

Fin tee.

2009-09-21 @ 07:30:23
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0