SOME NEW STUFF!




Tjena! Min mormor och morfar kom hem från Frankrike idag och de hade köpt hem lite fina saker till mig, JJIHOO!
Jag fick sjal och strumpbyxor med leoprint, ett skit häftigt linne med pärlor, mascara och en tysk Glamour tidning.
Aahh! Härligt, härligt!
Om en stund så ska jag borra ner mig i soffan och titta på "Ensam mamma söker" och troligtvis "Kommisarien och havet". Sen imorgon så är det andra veckan prao som gäller! Jag ska vara hos min farbror och faster på deras företag. Det kommer verkligen att bli kul, däremot så vet jag inte riktigt vad jag kommer att få göra..? Men det blir nog bra.
Ni får ha en mysig söndagkväll, i detta höstväder!
xxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0