Min dag!


Hello! Idag så har jag bestämt mig att det ska vara min-dag idag! Jag ska bara ta hand om mig själv. Det kan låta lite klyshigt, men när jag vaknade imorse så mådde jag inte alls bra! Visst, det har varit sena kvällar/nätter och så, men efter att jag hade duschat och fått i mig lite mat så mådde jag mycket bättre! Men sen så fick jag en kick av att jag började med att skrubba ansiktet med en Mango/Papaya peeling! Så då kom själva tanken, eller snilleblixten att jag skulle ha en Tilda-dag idag! Jag ska hem till min mormor och morfar idag, och dom har badkar så jag hade tänkt att köpa en badbomb, så kan jag ligga i badet med ansiktsmask och en ELLE tidning! Hur underbart?
Det är väll så min dag ser ut idag + kinamat!
Ha det bra!
Happy Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0