I got soul but im not a soldier!






Tjena! Det blir en dagens klädsel då´rå!
Tunika från Gina tricot, kavaj från Kapphal, sammets leggings från Cubus, sjal från Frankrike, boots från SthlmDG, halsband från Lindex och H&M.
Idag så har jag varit på min näst sista dag på praon, så imorgon är den sista. Sen nästa vecka så är det skola igen...Jaja, det är bara två veckor sen är det lov! Nu på lördag så ska jag gå i stan med E och sen så ska jag vara inneboende hos F ett tag, så det kommer vara full rulle hela helgen!
Nu så ska jag ta och äta några pannkakor innan cheerleadingen, vi hörs lite senare!
xxxxx.

P.S Tack så mycket för fina kommentarer!!!

Kommentarer
Postat av: Hiba

jäkla va snyggt:O du har så snygg stil

2009-10-08 @ 19:08:08
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0