Paradiset

Här ligger jag, nerbäddad och sjuk framför nyheterna. Jag mår inte alls bra i dag så jag fick stanna hemma. Ganska skönt om man tänker på hur jag mår idag..
Så själva dagen kommer spenderas i myskläder och med en kopp te i handen. Jag ska även försöka beta av lite läxor som jag har tills i morgon.
Appropå ingenting! Är det någon mer än jag som har fastnat i Paradise hotel träsket? Jag följer det slavsikt så jag är tvungen att spela in det och titta om, och om igen på Tv6 Play. Har du någon favorit i paradiset? En sak till..jag har ju bytat header! Ska jag ha denna eller den gamla?
Later!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker du ska ha denna! :)

2009-11-24 @ 16:21:51
URL: http://ndanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0