Ni frågar, jag svarar!

Hur gammal är du? Jag är 15 år!

Framtids yrke? Jag vet inte riktigt än! Jag ska välja gymnasium snart och jag är fruktansvärt taggad på stylist linje. Men modejournalist, stylist eller inköpare skulle jag tro. Allt med mode lockar!

Hobby? Jag tränar cheerleading en gång i veckan. Men annars så älskar jag att dansa, sy, fika i stan med kompisar, titta på film med massa tända ljus m,m.

Hur har du gjort bokstäverna i din header? I vilket program m.m? Jag har använt mig utav sidan Picnik, och lite har jag gjort på paint. Jag är inte speciellt teknisk av mig, så jag har fått hjälp av min brors flickvän som bloggar här.

Skulle du rekomendera att börja på cheerleading, och hur många timmar i veckan kör du? Cheerleading är absolut något jag kan rekomendera! Det är sjukt bra träning för precis hela kroppen. Så det är inte bara dans och pyramider utan väldigt mycket styrketräning och gymnastik också. Jag tränar 2 timmar varje vecka, men nu när det börjar närma sig uppvisningen så har vi kört lite extra träningar.

Vilken är din favoritaffär? Jag gillar de flesta affärer faktiskt! Men de jag mest handlar på är H&M, Lindex, MQ och Monki. Topshop har ju också grymt mycket fint!

Har du något favoritplagg? Jag älskar att bära leggings och klänning! Jag trivs bäst i det. Men självaste favoritplagget är nog min jeansskjorta och min svarta tröja med dekorerade axlar!

Varför började du blogga? Det hela startade med att jag började läsa bloggar. Sedan så började min kusin att blogga, och då blev jag intresserad och inspirerad. Det är väll så det hela började, haha!

Vad gillar du för musik? Jag är en allätare! Men mina personliga favoriter är Lykke Li, The Killers, Secondhand Seranade och Veronica Maggio!

 

 

 





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Den är typ 9 cm, jag blir väl 1.82 nåt känner mig som en jätte haha :P

2009-11-18 @ 21:17:34
URL: http://ndanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0