CLICKFLASHCLICKFLASH


Lite sköna godingar från H&M som jag är sugen på! Pälsvästar över huvudtaget är jag helt såld på. Såklart fejk!
Idag så har det varit vanlig skoldag..Men efter skolan så stack jag, Lisa och Ebba hem till Ebba och hitta på lite roliga saker. Vi fotograferade mest, skitkul! Vi fotade varandra, men efter ett tag så fastnade vi för Ebba! Lisa sminkade henne as snyggt och jag fixade hennes hår och kläder (bilder kommer nog sen). Att styla någon är så j***a kul! Nu så är jag ännu mer säker på vad jag vill göra i framtiden...Guess what? (Det kommer stå i min lilla frågestund som kommer snart-Fortfarande för lite frågor tycker jag!)
Ha en fortsatt bra måndag!
xxx.

Kommentarer
Postat av: Hiba

ooh pälsvästen är jätte fin!!

2009-11-10 @ 00:17:27
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0